Rezervacija avio karata
Naša misija je da povezujemo ljude. Već 30 godina to i činimo, povezujemo ljude iz različitih zemalja i sa različitih kontinenata. Pružamo korisnicima naših usluga neponovljiva iskustva na turističkim turama, ali i u avio saobraćaju. U svakom trenutku nudimo najpovoljnije avio-karte za najpopularnije destinacije, širom Evrope i sveta. Ukoliko Vam je potreban buking za avio-karte, interesuje Vas cena ili raspored letenja, u svakom trenutku te informacije možete zatražiti putem našeg call-centra ili poslati upit kroz formu ispod. Želimo Vam ugodan let!
Call centar: 034-204-086, 069-340-3105
FORMA ZA UPIT
INFORMACIJE O AVIO KARTAMA
Pročitajte važne informacije koje bi trebalo da znate prilikom kupovine avio karte.
POTVRDOM REZERVACIJE I KUPOVINOM AVIO KARTE PRIHVATILI STE SLEDEĆA PRAVILA I USLOVE:
- Promena imena nije dozvoljena
- otkazivanjе/promena leta nije dozvoljena, osim ukoliko u uslovima kupovine avio karte “Flight Therms and Conditions” nije drugačije naznačeno.
PROVERITE STATUS SVOG LETA
Avio kompanije usred nepredviđenih okolnosti, zadržavaju pravo promene reda letenja. Svi putnici su u obavezi da najranije 24 časa pre planiranog putovanja provere status svog leta.
Pažljivo proverite plan leta; detaljno proučite vremena i datume Vaših letova .
Obavezno proverite ukupnu cenu avio karte.
REZERVACIJA I KUPOVINA
Za sve rezervacije napravljene POSREDSTVOM AGENCIJE HOLIDAY, kupovinu možete izvršiti direktno u agenciji, ili uplatom preko bilo koje banke u predvidjenom roku
USLOVI PLAĆANJA
- uplata gotovinom
- uplata platnim karticama direktno u agenciji (DINA, VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS)
- čekovi građana
- uplata putem fakture (firme, ustanove)
- za stalne klijente omogućili smo odloženo plaćanje na tri mesečne rate
PUTNO OSIGURANJE
Svim našim putnicima preporučujemo kupovinu polisa međunarodnog putnog osiguranja koje su najčešće minimalan trošak, a pružaju visok stepen zaštite u slučaju neočekivanih situacija.
IDENTITET PUTNIKA
Ime i prezime putnika mora odgovarati podacima naznačenim u putnoj ispravi. Molimo Vas, imajte na umu da nakon izdavanja avio karata nije moguće naknadno promeniti ili korigovati imena. Avio karte su neprenosivi dokument i nikako se ne mogu preneti na drugu osobu.
Prema pravilima svih avio kompanija, promene imena na avio karti nisu moguće, i nije moguće koristiti avionsku kartu sa tuđim imenom za sopstveno putovanje.
Starosne grupe putnika u avio saobraćaju su:
- mala beba do navršene dve godine starosti (Infant),
- dete od dve do navršenih dvanaest godina starosti (Child),
- omladinci od dvanaest do navršenih dvadeset i pet godina starosti (Youth)
- odrasle osobe (Adults).
Male bebe, deca i omladinci često mogu ostvariti popust prilikom kupovine avio karata, kako bi ste obezbedili kupovinu najpovoljnije avio karte neophodno je da obratite pažnju i proverite da li ste ispravno uneli datume rođenja putnika koji odgovaraju datumu rođenja navedenom u putnoj ispravi. Ukoliko Vaše dete treba putovati samo, molimo Vas da nas prethodno kontaktirate kako bismo Vas upoznali sa uslovima kupovine avio karata za decu bez pratnje.
POTVRDA REZERVACIJE I POTVRDA O IZDATOJ KARTI
Većina rezervacija avio karata se može videti na stranici www.checkmytrip.com, odmah nakon što je rezervacija potvrđena. Za proveru rezervacije unesite Vaše prezime i šifru rezervacije (PNR) koji ste dobili nakon prijema potvrde rezervacije avio karte. Nakon rezervacije možete videti potvrđenu rezervaciju, a nakon izdavanja avio karte na prikazu će biti vidljiv i serijski broj karte.
OTKAZIVANJE I PROMENE
Postoji više kategorija otkazivanja/promena:
1. Otkazivanje ili promene izvršene od strane avio kompanije bez saglasnosti putnika (Involuntary Change);
2. Otkazivanje i promene koje zahteva putnik (Voluntary Change);
3. Otkazivanje putovanja uzrokovano bankrotom avio kompanije;
4. Otkazivanje u slučaju postojanja duplih rezervacija;
5. Redosled kupona za let i njihova upotreba.
1. Otkazivanje ili promene izvršene od strane avio kompanije bez saglasnosti putnika (Involuntary Change)
Avio kompanije usred nepredviđenih okolnosti, zadržavaju pravo promene reda letenja bez prethodne najave i obaveštavanja. Usled loših vremenskih uslova, prirodnih katastrofa, globalnih, ratnih ili zdravstvenih problema, bankrota avio kompanije, problema s kapacitetom avio kompanija može otkazati ili promeniti vreme leta.
Elektronska karta (e-karta) je ugovor između avio kompanije i putnika.
HOLIDAY posluje i deluje kao POSREDNIK avio kompanija i nije odgovoran za postupke izvršene od stane avio kompanije. Ukoliko dođe do nepovoljne situacije koje su u skladu sa zakonom o pravima i zaštiti putnika u avioprevozu, avio kompanija se može odreći standardnog iznosa naknade kod otkazivanja/promena i vratiti putniku inače nepovratna sredstva. Avio kompanije takođe mogu ponuditi druge načine kompenzacije ukoliko je putniku uskraćena usluga. Za tačne informacije o pravima putnika u vazdušnom saobraćaju u slučaju neuobičajenih i vanrednih situacija, svakako pročitajte ZAKON O PRAVIMA I ZAŠTITI PUTNIKA U AVIO SAOBRAĆAJU.
Ukoliko avio kompanija promeni raspored letova i predloži novi raspored koji je prihvatljiv putnicima, avio kompanija će o svom trošku izvršiti promenu, dok će Vam potvrdu i nove detalje leta i avio kartu poslati na e-mail.
Ukoliko zbog opravdanih razloga avio kompanija značajnije promeni raspored letova i novi raspored nije prihvatljiv putnicima, ostvarujete pravo na refundaciju sredstava za neiskorišćeni deo avio karte. Iznos sredstava koji će biti refundiran (ukoliko je refundacija prethodno odobrena od strane avio kompanije) će biti umanjena za iznos naknade za izdavanje karte – ticketing service charge (TSC).
2. Otkazivanje i promene koje zahteva putnik (Volontary Change);
Otkazivanje i promene datuma putovanja podložne su uslovima avio karte sa kojima ste se složili prilikom procesa rezervacije avio karte (kod većine kupljenih avio karata nije dozvoljeno izvršiti promenu datuma putovanja ili izvršiti refundaciju sredstava, samo za neke avio karte dozvoljena je delimična refundacija, stoga pre potvrde rezervacije neophodno je da pažljivo pročitate uslove Vaše avio karte, dok u slučaju nedoumica i/ili nejasnoća molimo Vas da nas kontaktirate
Ukoliko želite da otkažete Vaše putovanje, a prema uslovima avio karte imate pravo na refundaciju sredstava, sredstva će Vam po odobrenju avio kompanije biti vraćena (najčešće u roku 6-8 nedelja od trenutka kada ste podneli zahtev za otkazivanje avio karte).
Zahtev za otkazivanje avio karte u slučaju bolesti ili nekog drugog sličnog zdravstvenog razloga možete podneti uz kompletnu lekarsku dokumentaciju, za sva dodatna pitanja i informacije možete nas kontaktirati.
Promena datuma putovanja, pre ili nakon polaska podleže uslovima avio karte sa kojima ste se složili prilikom procesa rezervacije avio karte. Ukoliko je promena datuma na avio karti dozvoljena, možete podneti zahtev sa željenim datumom putovanja i šifrom rezervacije Vaše avio karte, a mi ćemo Vam shodno uslovima avio karte i raspoloživosti mesta na traženim letovima dostaviti iznos promene, ukoliko je ona podložna promeni. Ukoliko Vam novi plan puta i pripadajući iznos naknade za promenu datuma putovanja odgovaraju, pošaljite nam pismenu potvrdu. Nakon evidentiranja Vaše uplate, poslaćemo Vam novu avio kartu za Vaše putovanje.
3. Otkazivanje putovanja uzrokovano bankrotom avio kompanije
U slučaju bankrota avio kompanije HOLIDAY ne preuzima odgovornost. Refundaciju sredstava ćemo izvršiti odmah nakon prijema sredstava od avio kompanije. Za sve informacije o statusu avio karata nakon bankrota avio kompanije pravovremeno ćemo informisati putnike.
4. Otkazivanje u slučaju duplih rezervacija
U slučaju duplih rezervacija, avio kompanija zadržava pravo na otkazivanje kupljene avio karte bez prethodne najave , HOLIDAY ne preuzima odgovornost u ovakvim situacijama. Neophodno je da ukoliko ste napravili rezervaciju na više mesta, otkažete sve ostale rezervacije nakon kupovine avio karte.
5. Redosled kupona za letove i njihova upotreba
Avio karta validna je samo ukoliko sve kupone iz avio karte koristite po redosledu koji je naveden nakon izvršene kupovine.
GUBITAK ILI OŠTEĆENJE PRTLJAGA
U slučaju gubitka prtljaga putnik je u obavezi da odmah kontaktira avio kompaniju ili aerodrom lično, odnosno da se obrati nadležnoj službi na aerodromu.
U slučaju oštećenja prtljaga ili bilo kakvog nezadovoljstva zbog usluge na letu putnik je u obavezi da podnese žalbu avio kompaniji lično. Od ovlašćenog agenta agencije Holiday putnik će dobiti sve informacije vezane za popunjavanje žalbe ili primedbe.
AERODROMI U SRBIJI
Aerodrom „Nikola tesla“ Beograd : beg.aero/lat
Aerodrom „Konstanti Veliki“ Nis: nis-airport.com/en/
Aerodrom „Morava“ Kraljevo : kvo.aerodromisrbije.rs/